.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه استان سراي من ، ولي ساري مركز مازندران است
استاندار مازندران با بیان اینکه يكي از چالش‌هاي اساسي ما تنگ‌نظري‌هایی است كه ريشه تاريخي و فرهنگي دارد ، گفت: اين فرهنگ بايد در مديران و مردم نهادينه شود كه همه استان سراي من است ولي ساري مركز استان است ...
همه استان سراي من ، ولي ساري مركز مازندران است

استاندار جديد مازندران بر حضور مشاوران استانداران در شوراي ايرانيان خارج از كشور تاكيد كرد و گفت: اين شورا با رياست جمهور است.‌

سيد علي اكبر طاهايي بعد از انتصاب خود به عنوان استاندار مازندران پس از حضور در نشست با مديران روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌‌ها و همچنين گروه‌هاي كاري مختلف شب گذشته ميزبان اعضاي شوراي شهر ساري، فرماندار و تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي مازندران مرتبط با مركز استان بود.
استاندار مازندران در اين نشست گفت: جنگل‌هاي شمال بيشترشان خدادادي است و بايد براي حفاظت از اين مواهب تلاش بيشتري كرد.
طاهايي با تاكيد بر اينكه كارهاي زيرساختي بايد مورد توجه باشد، افزود: اگر شركت‌هايي خدماتي در مركز استان نياز به كار چند شيفته دارند، بايد سازو كار آن مشخص شود.
وي اظهار داشت: در شهرهاي پرباران براي عقب نماندن از پروژه‌‌هاي عمراني تا سه شيفت كاري فعاليت مي‌شود.
استاندار مازندران با تاكيد بر اينكه فعاليت‌هاي ساخت و ساز بايد در چارچوب شوراي عالي شهرسازي و مسكن باشد، تاكيد كرد: نظر استاندار بايد در استان فصل الخطاب باشد.
وي اضافه كرد: تمام مديران را در موضع مديريتي حمايت مي‌كنيم ولي در مقام اجرا و تصميم گيري بايد نظر استاندار كه بر گرفته از نظر مشاوران و كارشناسان است اجرا شود.
طاهايي اظهار داشت: موردي را كه به تصميم اجرايي مي‌رسيم بايد عملياتي شود.

* چند صدايي در مديريت ممنوع
استاندار مازندران با اشاره به اينكه اصلاح دستور استاندار فقط با مسئوليت مديريت عالي استان است، چند صدايي در مديريت را يك آفت بزرگ برشمرد.
وي يادآور شد: به رعايت قانون اصرار دارم، قانون غلط را بايد اجرا كرد چرا كه آثار منفي بي‌قانوني بدتر از اجراي قانون غلط است.
طاهايي با تاكيد بر اينكه دو دوره نماينده مجلس بودم، تصريح كرد: اگر قانوني نياز به اصلاح داشته باشد، امكان گشايش در برخي از قوانين وجود دارد.
وي به مسئله مواهب طبيعي خداداي شمال كشور اشاره كرد و گفت: جنگل‌هاي خدا كاشت شمال كشور به مراقبت بيشتري نياز دارد.

* همه استان سراي من است ولي ساري مركز مازندران است
طاهايي با اشاره به اينكه بايد براي ورودي و خروجي شهر ساري فكري اساسي كرد: خواستار حل مشكل ترافيك مركز استان شد.
وي يادآور شد: اين فرهنگ بايد در مديران و مردم نهادينه شود كه همه استان سراي من است ولي ساري مركز استان است.
استاندار مازندران گفت: امروز بايد پبذيريم كه كشورمان در صدر كشورهاي سازنده سد، نيروگاه، صاحب فناوري، ماهواره و سلول‌هاي بنيادي است، ولي اين مطلب را هم بايد متذكر شد كه با مشكلات زيادي مواجه هستيم.
طاهايي بيان داشت: يكي از چالش‌هاي اساسي ما تنگ‌نظري‌ها است كه ريشه تاريخي و فرهنگي دارد.
وي اظهار داشت: دغدغه احمدي نژاد خدمت خالصانه بر مردم است و اين فرهنگ بايد گسترش يابد.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه در دوره اصلاحات و اصولگرايان استاندار بودم، گفت: در دوم خرداد 76 راي بالاي خاتمي را در يك استان اعلام كردم و در انتخابات ديگر راي بالاي احمدي‌نژاد را اطلاع رساني كردم.
طاهايي با اشاره به اينكه بايد كج انديشي را كنار گذاشت، تصريح كرد: اين مسئله ممكن است يك سري از سرمايه‌گذاران را فراري دهد.
وي دغدغه رئيس دولت را براي برون رفتن از چالش‌هاي اقتصادي جدي برشمرد و گفت: با رياست رئيس جمهور شوراي ايرانيان خارج از كشور تشكيل شد و استانداران نيز قرار است در اين شورا مشاور داشته باشند.

* سفره دولت براي خدمت‌رساني پهن است
طاهايي درباره جايگاه شوراي شهر تصريح كرد: شوراها خواص مردم هستند و بايد براي كار بيشتر شوراها را نيز در كار دخالت داد.
استاندار مازندران با تاكيد بر اينكه آزاد راه تهران شمال به ميتولوژي و وعده‌هاي پي‌درپي سياسي تبديل شده است، اظهار داشت: با مقداري پول دولتي كه با منابع محدود مواجه هستيم نمي‌شود كار كرد.
وي اضافه كرد: سفره دولت براي خدمت رساني پهن است و سفرهاي استاني رئيس جمهور نيز با همين نيت راه‌اندازي شده است.
طاهايي منابع محدود مالي را چالش‌زا دانست و افزود: سازو كارهاي اعتباري موجود جوابگوي نيازهاي پروژه‌ها نيست.
طاهايي يادآور شد: رئيس جمهور اعتقاد دارد استاندار بايد در استان باشد و كسي كه مديريت ارشد استان را مي‌پذيرد بايد نگاه ويژه‌اي به محرومان و مستضعفان جامعه داشته باشند.
استاندار مازندران دهه چهارم انقلاب را به تعبير مقام معظم رهبري دهه پيشرفت و عدالت دانست و اظهار داشت: دولت دهم دولت جهش است و رهبر معظم انقلاب نيز بر اين مسئله تاكيد دارد.
وي از شوراها خواست به مديران اجرايي كمك فكري ارائه دهد تا اين جهش در مازندران ملموس باشد.

* خبرنگاران براي توسعه بيشتر كمك كنند
طاهايي خواستار كمك رساني اصحاب رسانه با زبان خبر و گزارش شد و بيان داشت: مردان بي ادعايي كه براي عزت ايران از جان خود گذشتند وصيتي جز سربلندي و سرافرازي ايران بيان نكردند.
وي ايثارگران را از ظرفيت‌هاي معنوي كشور برشمرد و افزود: داعيه سربلندي مردم بايد در اولويت باشد و اين امر نيز بسيار سخت است.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه استانداران قبلي از جمله شفقت و كريمي كارهاي فراواني در استان كردند، گفت: خدمات خوب مديران بايد ارج نهاده شود.
وي وحدت بين مديران اجرايي و شوراها را خواستار شد و اظهار داشت: به تمام مازندراني‌ها اعلام مي‌كنم من همشهري تمام شهروندان مازندراني هستم.
طاهايي با تاكيد بر اينكه در گذشته به دليل برخي تنگ‌نظري‌ها را ساري را بابل محله و گرگان را ساري محله مي‌دانستند، تصريح كرد: اين مسئله اگر چه در سراسر كشور به دليل مسائل بخشي‌نگري وجود دارد ولي يك آفت به شمار مي‌رود.
وي با اشاره به اينكه در مديريت شورا بايد احساس هم خويشي گسترش يابد، بيان داشت: انتظار مقابل شورا از مديران نيز بايد برآورده شود.
استاندار مازندران شمال كشور را ميزان گردشگران فصلي دانست و افزود: گردشگراني كه اقتصاد منطقه را تكان دهند بايد وارد استان شوند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دهخدا 28 آبان 1388
تا ببینیم
نا شناس 28 آبان 1388
خدا پدر و مادرت را بیامرزد
نا شناس 30 آبان 1388
مردم كره ماه رو گرفتند ما بر سر مركز استان ميجنگيم
ول كنيد اين بازيها رو و به فكر رشد استان باشيد
هميشه طرح هاي بزرگ و ملي با همين دعواهاي بين شهرها از استان خارج شده و هر دو شهر از يك طرف مونده و از طرف ديگه رونده بودند

براي نمونه الان شركت حفاري شمال كه ميتونه منبع درامد خوبي براي استان باشه و منبع جذب نيروي كار داره از استان خارج ميشه وكس نيست كه بگه اقا خرت به چند؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.